Stránky

pondelok 17. decembra 2012

Ours 32

Wuuuuuááááhaaaa! Nad 300 návštev za deň?!? :O Nenormálne ste ma potešili a hlavne Dominika, vďaka za zdieľanie, veľká vďaka veľmi si to cením. Nevieš si predstaviť jak si ma potešila. Veľmi Ďakujem ♥ Napíš mi prosím do komentu svoju stránku na FB ;) A keď už ste ma tak potešili, tak som vám aj časť napísala, aj ke´d možno, nie tak dobrú, but Enjoy it! :)

Sophie
Je 26teho apríla, čo znamená, že už dnes večer prídu chlapci do Paríža. Neskutočne sa teším, keď Liama konečne vystískam a vybozkávam, no teraz musím vstávať, idem do školy.
Dobré ránko láska! :* prišla mi esemeska od Liama. Hneď ako som si to prečítala som sa pousmiala a vbehla do kúpelne, aby som sa umyla. Keď som z nej vyšla odpísala som Liamovi a začala prehrabávať skriňu a vyberať, čo si oblečiem.
Po dlhom pobyte v izbe som sa dostala do kuchyne, kde na mňa čakali raňajky v podobe bagety a čajíka, ktorý som s radosťou prijala.
'Oci? Ty dnes nepracuješ?' opýtala som sa prekvapene, keď vošiel do kuchyne.
'Ale áno, ale dnes musím niečo vybaviť, tak ťa rovno hodím do školy.' povedal a chystal si veci.
'Óóó dokedy budem mať takéto výhody?' spýtala som sa s údivom.
'Len dnes ráno.' povedal a zasmial sa.
'Hmmm...Vďaka, tati.' on sa zasa len zasmial a ponáhľal ma k odchodu, keďže som ešte stále jedla moju bagetu. Desiatu, ktorý mi tiež pripravil som hodila do tašky a spoločne s bagetou v rukách som nastúpila do  auta, v ktorom som ju celú zjedla, bez ohľadu na to, že až ľuďom na okolo tiekli slinky.
'Ahoj Sophie!' zvolala Kim, keď ma videla ako som vošla do sály.
'Ahoj Kim!' zvolala som veselo a objala ju. Kim, celým menom Kimberly Finn je osoba, s ktorou som si na tejto školy najviac sadla a môžem povedať, že sa z nás stali celkom dobré kamarátky.
'Tak ako?' spýtala sa.
'Dobre, čo ty, čo sa chystáš robiť cez víkend?' spýtala som sa.
'Tiež v pohode a cez víkend sa ani budem učiť náuku, keďže nás čaká tá písomka.' dopovedala s otráveným výrazom, no to už vošla do sály profesorka a my sme zaujali svoje pozície.
Práve dozneli tóny poslednej skladby na dnes a všetci sme zaujali záverečné pozície. Všetci si začali brať veci a odberali sa do šatní. Práve som chcela odísť aj ja, no pri dverách som si niekoho všimla. Len tak ležérne opretého o zárubňu ma sledoval.
'Liam.' vyšlo zo mňa zarazene.
'Liááááááááááám!' skríkla som a rozutekala sa jeho smerom, keď som si uvedomila, kto tu je.
'Sophie, chýbala si mi!' povedal, keď ma zovrel náručí.
'Ty mne viac!' povedala som a konečne som si vyslúžila, ten bozk, na ktorý som čakala 4 mesiace. Hneď na to ma opäť objímal a opäť bozkával.
'Ehmm...' odkašľal si niekto pri nás. Obaja sme sa strhli a obzreli sa, kto nás to ručí.
'Prepáčte pani riaditeľka.' povedala som a odtiahla sa od Liama.
'To je v poriadku, vidím, že ste sa dlho nevideli.' povedala a chystala sa na odchod.
'Dobrý deň, pani Stomster, som Liam Payne, volal som vám vtedy ohľadom Sophie.' začal Liam.
'O áno...teší ma mladí muž.' podala mu ruku.
'Ja chcel som sa vás spýtaˇ, či dnes už Sophie nemôžem vziať preč.' spýtal sa opatrne.
'No, že ste to vy a že je Sophie taká šikovná, tak máš dnes už voľno.' povedala a usmiala sa na nás.
'Vďaka, pani riaditeľka.' stihla som na ňu zavolať ešte pred tým, než odišla. Potom som sa rýchlo osprchovala obliekla a vyšla k Liamovi a spoločne ruka v ruke sme sa vybrali v ústrety Paríža.
'A kam teraz?' otočila som sa s úsmevom na Liama.
'To by som chcel vedieť aj ja!' povedal a zasmial sa.
'Tak na čo si ma potom vypýtal zo školy?' povedala som naoko urazene, no v podstate som si ho len tak doberala.
'Nehovor mi, že sa ti nepáči to, že tam nie si!' povedal a nosom sa čuchol a ten môj.
'A čo ak poviem, že som....' nedokončila som.
'Tak spravím toto.' prerušil ma a vášnivo ma pobozkal.
'Ja potom zmením názor.' povedala som a opäť sa pritisla k nemu. Potom sme pokračovali v ceste a zapadli sme v prvej reštaurácií, v ktorej bolo voľné miesto, keďže bol čas obeda. Objednali sme si a najedli sa do popuku až sme len tak oddychovali na stoličke a popíjali teplý čajíček.
'Ideme k nám?' spýtala som sa po chvíli.
'Hmmm....nie, niekde ťa vezmem.' povedal a usmial sa.
'A kam?' vyzvedala som.
'Nebuď taká zvedavá a nechaj sa prekvapiť.' povedal, vstal, zaplatil potom ma chytil za ruku a stopol prvého taxíka, ktorý tadiaľ prešiel. Viezli sme sa kdesi do obývanej časti. Vystúpili sme pred jednám z komplexov a vyviezli sa na štvrté poschodie. Liam následne zazvonil na dvere.
'Kto je?' ozval sa slabý výkrik z druhej strany dverí.
'Ja.' zakričal Liam a už bolo počuť otváranie dverí.
'Liááám a Sophiéééé!' skríkla, keď chcela skočiť na Liama a skočila rovno na mňa.
'A mňa nevystíškaš?' spýtal sa smutne Liam.
'Jasné, že hej!' povedala a už stískala pre zmenu jeho.
'Ahoj braček, Sophie!' pozdravila nás Ruth a objala nás. Následne nás usadila do obývačky, kde nám malá Sophie predvádzala kadečo a my sme sa dosť dobre nasmiali. Pobudli sme tam ešte dve hodiny a potom sme sa pobrali k nám.


7 komentárov:

  1. Ahoj, už veľakrát som ti to tu komentovala s linkom na stránku, ale ani raz to nešlo poslať s tým linkom... :/ Skúsim to ešte zajtra. Táto časť je perfektná ako všetky ostatné. xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna a ďakujem za časť , aspoň sú mi trochu pomohla myslieť aj na nieco iné ako učenie.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. http://www.facebook.com/pages/Harry-Styles-Slovakia/145063672272102 Tu je tá stránka. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wauuu... teraz som celý príbeh dočítala.. je to úžasné :DD teším sa strašne na pokračovanie :D

    OdpovedaťOdstrániť