Stránky

nedeľa 13. januára 2013

Ours 35

Ďakujem všetkým za krásne komentáre k minulej časti. Hlavne Blue Dein (prepáč neviem tvoje meno) je to fajn, keď vám napíše niekto, kto tiež píše. Hneď si idem pozrieť tvoj blog :) A taktiež dávam do vedomia blog, ktorý vlastní Lauč http://swagandfashionsk.blogspot.sk Určite si ho pozrite, je super! Enjoy it! :)

Hi guys! I'm Lucy and I've got a question to Liam. Kto je to dievča, ktoré sme za posledné dni vídali po tvojom boku? Potom, čo som ju počula sa mi ešte niekoľkokrát počula ako ozvenu v mojej hlave. Hneď som sa však spamätala a svoj pohľad obrátila na Liama. Na jeho tvári som spoznala neistotu a pohľadom zablúdil ku mne. Ak hľadal odpoveď u mňa, tak ju nenašiel, keďže ani ja sama som ju nepoznala. Nikdy sme sa na túto tému nebavili, veď sme ani nemali dostatok času. Po chvíli začali fanúšičky kričať, že chcú počuť odpoveď. Liam sa strhol, čosi pošepol Niallovi a zdvihol mikrofón k ústam.
'Popravde som už pár dní premýšľal nad tým, čo vám poviem, keď mi dáte túto otázku. Dokonca som  sa jej  na to ani nestihol opýtať, ale dúfam, že to čo teraz spravím nenahnevá ani ju a ani vás.' hovoril zatiaľ, čo Niall niekam odbehol a všetci s napätím čakali na ďalšie slová.
Liam sa ohliadol do publika a zase zamieril ku mne. Opäť ma poctivo sledoval akoby chcel vyčítať odpoveď  z mojich očí, pohybov a celkového výrazu.
'Sophie, poď so mnou.' ozval sa zrazu pri mne Niallov hlas a už ma kdesi ťahal.
'Niall, počkaj, kde ma to vedieš?' podarilo sa mi ho zastaviť.
'Za Liamom.' povedal a opäť ma ťahal.
'Ale veď ja tam nemôžem ísť!' zastavila som ho.
'Robím, čo mi povedal Liam, tak poď a potom si to s ním vyriešiš.' povedal, keď sme boli skoro na pódiu.
'Počkaj tu, nie že utečieš!' zasmial sa a vydal sa na pódium aj on. Liam na naňho spýtavo pozrel on len prikývol a kývol hlavou k zákulisiu.
'Rád by som vám predstavil MOJE dievča, ale najprv vás chcem poprosiť, aby ste rešpektovali a neposielali jej nenávistné správy. Pochopte, že ja ju milujem a to, že vy budete proti to nezmení. Ak ma máte radi a chcete, aby som bol šťastný, tak ju rešpektujte a neubližujte jej.' prehovoril Liam a mne sa do očí tisli slzy. Tak krásne to povedal, že som sa už nebála priznať a zverejniť náš vzťah. Bola som viac než len presvedčená, že ma ľúbi a že je to obojstranné.
'Tak nám ju už predstav!' počula som výkriky z hľadiska. Liam zdvihol pohľad a smelo vykročil ku mne. Počas toho sa na mňa krásne usmieval a ja som mala zase raz pocit, že som sa doňho už tisíci krát zamilovala.
'Poď so mnou.' povedal a silno mi zovrel ruku.
'Takže Directioners, toto je Sophie, moje dievča a strašne veľmi ju milujem.' povedal Liam a zadíval sa na mňa, len som sa naňho šťastne usmiala a ďalej sme si pozerali do očí, až sme zabudli, že sme na pódiu.
'Pusu, pusu, pusu!' začala skandovať celá aréna a my sme sa prebrali z tranzu. Liam sa usmial a približoval sa ku mne až ma chytil do náručia a pobozkal. Všetci začali hučať a fanúšičky si to nezabudli všetko natočiť.
Potom sme sa od seba odlepili, pozdravila som fanúšičky a radšej odišla z pódia, aby mohli chalani v pohode dokončiť koncert. Ešte stále otrasená som sa vrátila k El.
'Hm dievča, ty máš šťastie, Liam ťa fakt ľúbi, takto ma nepredstavil ani Louis.' zasmiala sa a poriadne ma objala.
'Ďakujem, no ešte stále som potom otrasená. Liam zajtra odchádza a ja ostanem napospas tomu všetkému sama.' povedala som trochu skleslým hlasom.
'Neboj, to zvládneš. Ja som to tiež musela zvládnuť a naďalej sa to snažím zvládať a ak chceš tento týždeň by som mohla ostať v Paríži s tebou. Teda ak chceš.' usmiala sa.
'Nechcem ťa obťažovať a určite chceš byť s Louisom.' oponovala som jej.
'Ale prosím ťa, mám rada Paríž a keďže mám rada módu je to tu pre mňa ako stvorené. Zájdeme na nákupy a lepšie sa spoznáme, čo povieš?' nedala sa El.
'Tak dobre, ale ja chodím do školy.' pripomenula som jej.
'Ja si aj tak zvyknem rán pospať.' žmurkla na mňa a obe sme sa ďalej venovali koncertu, kde chalani spievali jednu z mnohých pesničiek.
Potom, čo chalani dospievali poslednú pesničku sa s Directioners patrične rozlúčili a pobrali sa do zákulisia. My sme El sme sa vybrali hneď k nim, no najprv sme sa museli pretlačiť cez celý tím. Len čo sa nám to poradilo a už sme zahliadli chalanov, hneď sme sa k nim rozbehli.
'Boli ste skvelí!' zvolali sme s El naraz.
'Poviete nám aj niečo, čo ešte nevieme?' spýtal sa s nosom hore Harry. My sme sa naňho len čudne pozreli na čo on vybuchol do strašného rehotu.
'Veľmi vtipné Harold.' poklepala ho po pleci El a zamierila k Louisovi. Ja som si to tiež zamierila k Liamovi a konečne ho objala.
'Že sa nehneváš, láska.' pošepol mi Liam.
'Za prvé na teba sa neviem hnevať a za druhé krajšie si to povedať už ani nemohol.' povedala som a pobozkala som ho.
'Dúfam, že vieš čo to teraz znamená.' povedal smutným hlasom Liam.
'Nejako to spolu zvládneme.' snažila som sa ho povzbudiť.
'Tak rád by som teraz s tebou zostal. Len teraz sa to dozvedeli a všetci to budú riešiť.' objal ma.
'El mi sľúbila, že tu so mnou tento týždeň ostane, tak budem s ňou.' usmiala som sa.
'Tak to jej musím ešte poďakovať.' povedal a znova ma pobozkal.
Po koncerte sa všetci kamsi podeli. Louis s El si šli ešte užiť Paríž a chvíle spolu. Zayn volal Perrie, že ako dopadol koncert. Nialla zase raz premohol hlad a tak vytiahol Harryho do nejakej reštaurácie na chutnú večeru. Harry trocha protestoval, no keď zbadal Liamov pohľad hneď sa pridal k Niallovi. A tak sme my mohli mať voľný večer.
'Tak kam teraz?' opýtal sa Liam.
'Hm...čo by si povedal na to keby sme sa previezli loďou po Seine?' napadlo ma.
'Skvelý nápad!' a tak sme sa vybrali k rieke, kde sme si ešte pred odchodom stihli kúpiť lístky a nasadli na loď. Spokojne a v tichosti sme si obaja vychutnávali nielen krásu Paríže, ale aj krásu toho času spolu.
'Ideš ku mne?' spýtal sa Liam, keď sme už kráčali po chodníku.
'Nie, ty ideš ku mne.' opravila som ho a on sa na mňa len spýtavo pozrel.
'Rodičia ťa chcú vidieť.' odpovedala som mu na nevyslovenú otázku a pobrali sme sa smerom k môjmu domovu. Keď sme dorazili mama nás vrelo vítala a otec navaril večeru. Celý čas sa niečo Liama vypytovali a stále začínali nové rozhovory. Keď už bolo veľa hodín a naši stále neprestávali postavila som sa, že si pôjdem ľahnúť. Liam ma však chytil za ruku.
'Počkaj, idem s tebou.' povedala a postavil sa.
'Ďakujem za večeru, veľmi mi chutilo a ďakujem, že tu môžem prespať.' prehovoril k rodičom. Oni len kývli a my sme sa mohli odobrať do izby, kde sme obaja spokojne v objatí zaspali.


4 komentáre:

  1. Čo ti poviem... Perfektné ako vždy! :)xx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Annie :) tvoj úžasný blog zdielam hneď zajtra ako. Pridem zo školy :) veľmi krásne časťami až dojímavé :) krásne ju Liam predstavil , ale škoda že musí ist preč... Ale šák on ju nejak prekvapí. Prosím next part :) Lauč

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jedinú chyba na tomto blogu je, že čakáme dlhšie na časti, no ked už raz nejakú pridáš, sú bombové !!!:.. nádherné a Liam to spravil nádherne ! :D

    OdpovedaťOdstrániť